logo-mini

DO SZKOLENIA POZOSTAŁO:

2019/04/25 17:00:55

NOWOCZESNY MARKETING I SKUTECZNA SPRZEDAŻ W FOTOGRAFII TO PROGRAM, W KTÓRYM PODZIELIMY SIĘ Z TOBĄ NASZYM 10-CIO LETNIM DOŚWIADCZENIEM Z MARKETINGU I SPRZEDAŻY.

STOSOWANA PRZEZ NAS METODOLOGIA DOPROWADZIŁA NAS DO REALIZACJI 200 ZLECEŃ ROCZNIE.

TECHNIKI, KTÓRE STOSUJEMY Z DUŻYM POWODZENIEM I BARDZO DOBRYMI WYNIKAMI FINANSOWYMI ROZWINĘŁY TAKIE DZIEDZINY FOTOGRAFII JAK:

FOTOGRAFIA KOBIECA

NOWOCZESNY
MARKETING

– KTÓRYCH KLIENTÓW MUSIMY PRZYCIĄGNĄĆ REKLAMĄ, A KTÓRYCH ZNAJDZIEMY W SIECI?
– JAK ZWIĘKSZYĆ POLECENIA?
– CZY REKLAMA PŁATNA PRZYNOSI EFEKTY?
– OFERTA – JAK NAJLEPIEJ JĄ SKONSTRUOWAĆ?
– CO WAŻNIEJSZE – STRONA INTERNETOWA. FB A MOŻE INSTAGRAM?
– DARMOWE I NAJBARDZIEJ SKUTECZNE FORMY MARKETINGU
-JAK SPRAWIĆ, ABY KLIENT OPUBLIKOWAŁ NAJLEPSZE WEGŁUG NAS UJĘCIA?
– NAJLEPSZA REKLAMA PODCZAS OBSŁUGI WYDARZENIA?
– PORTFOLIO – IDEALNA KONSTRUKCJA
– OPTYMALNA ILOŚĆ PUBLIKACJI W SOCIAL MEDIA
– KADRY MARKETINGOWE
– TWORZENIE WARTOŚCIOWYCH KONKURSÓW, KTÓRE PRZYNOSZĄ EFEKTY
– PRZYDATNOŚĆ BAZY KLIENTÓW

BUDOWA WYRÓŻNIAJĄCEGO SIĘ PROFILU FOTOGRAFA W SOCIAL MEDIA

WYRÓŻNIENIE CIĘ JAKO PROFESJONALISTY
FACEBOOK DLA FOTOGRAFA –  JAK DZIAŁAĆ SKUTECZNIE
– INSTAGRAM DLA FOTOGRAFA –  JAKICH FUNKCJI UŻYWAĆ
– DLACZEGO NIE WARTO NAŚLADOWAĆ DUŻYCH BRANDÓW?
– JAK NAUCZYĆ SIĘ NAGRYWAĆ WIDEO?
– JAK WYKORZYSTAĆ TRANSMISJE LIVE W SPRZEDAŻY
– REKLAMA PŁATNA – KONKRETNE WSKAZÓWKI JAK UŻYWAĆ JEJ SKUTECZNIE

SKUTECZNA
SPRZEDAŻ

– DLACZEGO UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE SĄ TAK WAŻNE?
– JAK PRZYGOTOWAĆ STRONĘ, ABY SWIĘKSZYĆ SWOJĄ SPRZEDAŻ?
– JAK ZACHĘCIĆ KLIENTA DO SPOTKANIA?
– CZY LEPIEJ OFICJALNIE ZAMIEŚCIĆ SOFERTĘ NA STRONIE CZY PRZESŁAĆ PO OTRZYMANIU ZAPYTANIA?
– JAK ZNALEŹĆ NAJLEPSZYCH SPRZEDAWCÓW TWOICH USŁUG?
– WYMIANA BARTEROWA – CZY WARTO?
– JAKK POPROWADZIĆ ROZMOĘ Z KLIENTEM, ABY UZYSKAĆ NAJLEPSZY EFEKT SPRZEDAŻY?
– JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ W MOMENCIE SPOTKANIA Z KLIENTEM?
– KANAŁY SPRZEDAŻY DOPROWADZAJĄCE DO SPOTKANIA Z KLIENTEM?
– SPRZEDAŻOWA OBSŁUGA KLIENTA
– JAK UTRZYMAĆ WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTEM PO WYKONANIU ZLECENIA?
– KIEDY JEST NAJLEPSZY CZAS NA SPRZEDAŻ I PODPISYWANIE UMÓW

0
ZŁOTYCH

25.04.2019

RESTAURACJA PODPROMIE

START GODZINA 17:00

Jego sesje zdjęciowe pełne pomysłów zawsze spotykają się z tym, co dla fotografa najważniejsze czyli końcowym zadowoleniem klientów. Współwłaściciel firmy, poza fotografią ciekawi go także rozwój osobisty i techniki motywacji. W połączeniu ze sportową pasją i wykonywanym zawodem stanowi wyjątkową mieszankę, która doskonale się sprawdza i wpisuje w wartości, które prezentujemy w Shootit. Ukończył wiele szkoleń, teraz coraz częściej je prowadzi ucząc tworzenia biznesu opartego na własnych doświadczeniach.

Niecodzienne połączenie siły opanowania i nietuzinkowego podejścia do pracy. Fotografia była jego hobby od momentu kiedy skończył 17 lat. Od kilku lat zajmuje się nią zawodowo, stale się rozwijając. Współwłaściciel firmy, we wszystko czego się podejmuje wkłada serce, pasję i ambicję. Nigdy nie brakuje mu pomysłów zwłaszcza tych na nietuzinkowe rozwiązania z zakresu fotografii. Jego specjalnością są również sesje kobiece, dlatego każda Panna Młoda powinna być z tego faktu zadowolona ;). Mistrz retuszu to jego drugie imię, bo to właśnie on ostatecznie czuwa nad tym, aby Wasze zdjęcia były perfekcyjne.

Spędzam na Facebooku i Instagramie 12 godzin dziennie i wykorzystuję wszystkie dobre strony tej technologii. Jestem fanem przekazywania skutecznych i praktycznych porad. Na szkoleniach mówię o tym co działa u moich klientów i o technikach jakie sam stosuję, które przynoszą korzyści. Na codzień obsługuję marketingowo w social media ponad 20 firm, prowadzę konsultacje oraz szkolenia. Wierzę w to, że social media jest dosłownie dla każdego, o ile zrozumiesz ich działanie. Uczę tego podczas szkoleń. Do zobaczenia!

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

NOWOCZESNY MARKETING
I SKUTECZNA SPRZEDAŻ
W FOTOGRAFII

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu(wymagane)

Czego chciałbyś się dowiedzieć ze szkolenia? 🙂 (wymagane)

Faktura VAT
TAK

Korzystając z formularza, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez witrynę, dzięki czemu możemy odpowiedzieć na Twoje zapytanie